کامپیوتر و جزوه و دیگر چیزها-کتاب FPGA-جزوه flstudio-خودهیپنوتیز

دانلود جزوه و دیگر چیزها-کتاب FPGA-جزوه flstudio-خودهیپنوتیز

کامپیوتر و جزوه و دیگر چیزها-کتاب FPGA-جزوه flstudio-خودهیپنوتیز

دانلود جزوه و دیگر چیزها-کتاب FPGA-جزوه flstudio-خودهیپنوتیز

برای بچه های ++C امام صادق

برنامه ای بنویسید که از یک آرایه 10 خانه ای از نوع float تشکیل شده که در ابتدا محتویات همه خانه ها صفر است. برنامه پس از اجرا شدن منویی به شکل زیر نمایش میدهد:


I for input

M for minimum

X for maximum

S for sum

A for average


در صورتیکه کاربر حرف I را فشاردهد تابعی به نام () input اجرا می شود و 10 عدد را از کاربر دریافت می کند و در 10 خانه آرایه قرار می گیرد. اگر کاربر حرف M را تایپ کند تابعی به نام ()minimumاجرا می شود از میان 10 عدد موجود در آرایه کوچکترین عدد پیدا میشود و نمایش داده می شود.

اگر کاربر حرف Xرا تایپ کند تابعی به نام ()Maximumاجرا می شود از میان 10 عدد موجود در آرایه بزرگترین عدد پیدا میشود و نمایش داده می شود. اگر حرف S تایپ شود تابعی به نام ()Sum اجرا می شود و مجموعه اعداد 10 خانه آرایه محاسبه و نمایش می یابد.

اگر حرف A تایپ شود تابعی به نام ()Average اجرا می شود و میانگین اعداد 10 خانه آرایه محاسبه و نمایش می یابد. 

Email: as.yadollahpour@yahoo.com

نظرات 1 + ارسال نظر
امیربهادر سکوتی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ http://www.dendidesign.ir

سلام استاد، خسته نباشید:

استاد من دانشجوی روز چهارشنبه بعد از ظهر هستم ک باهاتون کلاس داشتم. استاد من تو امتحان میان ترم 14 گرفتم و امتحان ترم رو هم به نظر خودم خوب دادم. پروژه رو هم تا زمانش بهتون تحویل میدم. استاد من امروز که رفتم نمره این درس رو بگیرم دیدم که 8.5 شدم. استاد توروخدا یه کاری برای ما بکنین من شما رو تو یاهو هم اد کردم. استاد اگه پروژه رو بهتون تحویل بدیم نمرمون درست میشه؟ استاد توروخدا یه نگاهی به ورقه ما بندازین. دستتون درد نکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد