کامپیوتر و جزوه و دیگر چیزها-کتاب FPGA-جزوه flstudio-خودهیپنوتیز

دانلود جزوه و دیگر چیزها-کتاب FPGA-جزوه flstudio-خودهیپنوتیز

کامپیوتر و جزوه و دیگر چیزها-کتاب FPGA-جزوه flstudio-خودهیپنوتیز

دانلود جزوه و دیگر چیزها-کتاب FPGA-جزوه flstudio-خودهیپنوتیز

برنامه ی مبدل کننده ی کدهای vhdl به verilog و verilog به vhdl

   x-HDL نام نرم افزاری است که کدهای verilog و vhdl  را به هم تبدیل می کند.  در سایت سازنده ی برنامه http://www.x-tekcorp.com جدید ترین نسخه آن یعنی x-HDL 4.2.2 جهت دانلود قرار داده شده است. اما crack  آن وجود ندارد. اما از یک وبلاگ ایرانی به آدرس vast.mihanblog.com نسخه ی xhdl3.2.40 را به  همراه کرک آن دانلود کردم، نتیجه کار بسیار عالی بود. 

طریقه ی نصب: پس از نصب برنامه را اجرا کنید و در صفحه ی اول license from file را انتخاب کنید و سپس فایل با انتخاب دکمه ی browselicense.dat از پوشه ی crack  به آن نشان دهیدو سپس در صفحه ی بعدی i acecept را انتخاب کنید.  

دانلود برنامه ی مبدل کننده ی verilog  به vhdl و همچنین vhdl به verilog 

نحوه ی کار: 

هنگام کار به عنوان مثال برای تبدیل فایل verilog به vhdl ابتدا زبانه ی verilog==>Vhdl را انتخاب کنید و سپس در قسمت source file آدرس فایل verilog را نشان دهید(به کلیک کردن روی دکمه ی مربعی مقابل)  سپس در قسمت dest-dir مسیر مقصد را نشان دهید و در نهایت قسمت options در قسمت سمت راست در لیست باز شو output گزینه ی file  را انتخاب کنید و سپس دکمه ی translate در نوار ابزار فشار دهید یا از منوی file گزینه ی translate را بزنید و یا ctrl+T را فشار دهید.