کامپیوتر و جزوه و دیگر چیزها-کتاب FPGA-جزوه flstudio-خودهیپنوتیز

دانلود جزوه و دیگر چیزها-کتاب FPGA-جزوه flstudio-خودهیپنوتیز

کامپیوتر و جزوه و دیگر چیزها-کتاب FPGA-جزوه flstudio-خودهیپنوتیز

دانلود جزوه و دیگر چیزها-کتاب FPGA-جزوه flstudio-خودهیپنوتیز

پاور پوینت (Residue Number System) (RNS) درس پردازنده های حسابی

این پاورپوینت ها مربوط به درس چردازنده های حسابی برای کارشناسی ارشد 

معماری سیستم های کامپیوتری است، پخشی از این درس به RNS یا سیستم 

اعداد مانده ای است که این پاورپوینت ها مربوط به همین درس است.  

آقای دکتر مهدی حسین زاده از پیشروان این عرصه هستند که این پاورپوینت ها  

مربوط به کلاس درس ایشان است. 

دانلود پاورپوینت سیستم اعدا مانده ای اثر دکتر حسین زاده

دانلود جزوه ی مدارهای منطقی

از آدرس زیر دانلود کنید : 

                دانلود جزوه ی مدار های منطقی

استفاده ازخود هیپنوتیزم جهت خواب مغناطیسی ودور کردن امواج منفی و


استفاده ازخود هیپنوتیزم جهت خواب مغناطیسی ودور کردن امواج منفی واصلاح شخصیت
***********************************
اگه می خواین با شبی 3 یا 4 ساعت خوابیدن بتونید نیاز های خوابیتونو برطرف کنین حتما ای مقاله رو بخونین

بعضی از کاربرد های هیپنوتیزم:

به کمک هیپنوتیزم می‌توان افکار منفی و پست را از ذهن و ضمیر ناخودآگاه سوژه پاک کرد و او را وادار به انجام اعمال مثبت و مفید نمود.

عادت‌های بد و ناپسند که از ضمیر ناخودآگاه ناشی می‌شود، به کمک هیپنوتیزم قابل درمان هستند درمان کمبود اعتماد به نفس و عقده حقارت ، زود رنجی ، در مکان بی‌خوابی و بدخوابی ، ایجاد نشاط و شادابی ، تقویت حافظه و قدرت تمرکز فکر و ... با هیپنوز امکان پذیر است

هیپنوز در نفس خود همراه با تن آرامی و احساس آرامش است، بنابراین در مقابل اضطراب یا در حالت آرامش احساس می‌کند حتی می‌تواند ایجاد نماید، چنین آموختنی موجب افزایش اعتماد به نفس بیمار می‌شود به نحوی که در موقعیتهای اضطراب آفرین قادر می‌شود واکنشهای کنترل شده‌ای از خود نشان می‌دهد. افرادی که ترسهای مختلف دارند مثل اضطراب امتحان ، وسواس ، ترس از بلندی ، ترس از تاریکی ، ترس از حیوانات و ... می‌تواند با استفاده از تلقینات خاصی که در طی جریان هیپنوز به آنها داده می‌شود، درمان شوند.

همچنین برای ترک سیگار ، تغییر عادات غلط چون پرخوری می‌توان از این روش استفاده کرد.

چرا من این مطالب رو اینجا آوردم؟

من می خواهم تجربه شخصی خودم که در مورد رفع خستگی بوده رو به شما منتقل کنم

به این داستان توجه کنید:

یک بار تا3 صبح بیدار بودم و بعد از خوابیدن هم ساعت 6:30 از خواب بیدار شدم و سر کار رفتم ساعت 2 خو نه اومدم و بعدش رفتم رختخواب که استراحت کنم و تجدید قوا کنم اما هرکاری کردم خوابم نگرفت یکی دو ساعت تلاش کردم که بخوابم ولی نتونستم و طبیعتا تا وقتی نمی خوابیدم ، نمی تونستم مطالعه کنم چون سرم بد جوری درد می کرد. بنابراین تصمیم گرفتم با خود هیپنوتیزم رفع خستگی کنم بنابراین با خود هیپنوتیزم نیم ساعت تلاش کردم وبعد از برخواستن

حدود یک ساعت بعد کاملا به شرایط طبیعی رسیدم و دوباره تونستم به مطالعه کنم و تا 2 نیمه شب مطالعه کردم به قول یکی از دوستان:

اگه شبی سه ساعت بتونی همراه با خواب مغناطیسی و تلقین مثبت بخوابی ، یعنی بعدش به خواب معمولی بری نیازهای خوابیت رفع میشه و نیاز به خواب بیشتر ندارین

توصیه من:

بهتره موقعی که می خواین بخوابین نفس های عمیق بکشین و کمی ریلکسیشن انجام بدین و تمام بدنتو شل کنید من زمانی که مجبورم شبی 3 چهار ساعت بخوابم اگر بصورت معمولی بخوابم فردا سر کار احساس خواب آلودگی می کنم اما اگر با ریلکسیشن به خواب برم فرداش احساس خواب آلودگی نمی کنم

من چگونه خود هیپنوتیزم انجام می دم؟

ابتدا در یک اتاق نیمه تاریک که کمی رویایی باشه قرار بگیرید و به پشت دراز بکشید به یک نقطه از سقف نگاه کنید ،

و نفس های عمیق بکشید ، با شماره یک چشم را ببندبدو نفس را به سینه وارد کنید و آنرا حبس کنید با شماره ی 2 چشمتان را باز کنید و نفس را تخلیه کنید قبل از این نفس را با شمردن شماره ی 2 تخلیه کنید

باید به اندازه ی کافی آن را حبس کرده باشید بازدم و تخلیه ی نفس باید به آرامی انجام شود و هر چه طولانی تر باشد بهتر است.

همین طور به نقطه مورد نظر توجه داشته باشید و شمردن رو ادامه دهید تا اینکه چشما تون خسته بشه و دیگه نتونید اونو باز کنید.

در این زمان چشماتونو ببندید و دیگه باز نکنید در این مرحله باید بدن خود را مانند یک شهر بزرگ در نظر بگیرید که شما می خواهید بر ق هر بخش از اون را قطع کنید و در خاموشی فرو برید. بنابراین شروع کنید:

به کف پای راست خود فکرکنید و تصورکنید یک نیروی گرم کننده از کف پا داره وارد میشه و پاهاتونو بی حس و شل می کنه ، روی تک تک انگشتان پای راست خود تمرکز کنید و همه رو بی حس کنید همین مراحل رو برای پای چپتون تکرار کنید وحالا سراغ مچ پاها و ساق پاها بروید و اونها را بی حس کنید ، اگه از آناتومی بدنتون آگاهی داشته باشید بهتره چون در طول عمل بی حس کردن بهتره که روی بخش های مختلف بدنتون بطور جزء به جزء تمرکز کنید و اونو بی حس کنید

همین طور پیش برید و به عضلات شکم فکر کنید ، آنها را رها کنید ... بگذارید آرامش و رهایی تمام عضلات شکم و کمر را فرا بگیرد . عضلات کمرتان رهاتر از قبل میشوند . این رهایی تمام بدنتان را تا گردن دربر میگیرد و هر لحظه بیشتر و بیشتر میشود. عضلات صورت ، گونه ها ، شل میشوند .

عضلات اطراف چشم ها شل و رهاتر میشوند ، عضلات پیشانی رهاتر و شل تر از قبل میشوند . . کم کم تمام بدنتان در یک آرامش بسیار عمیقی قرار میگیرد ...

حالا بدن شما درچنان ارامش عمیق و زیبایی قرار دارد که می خواهید مدتها در این حال باقی بمانید. ( در این مرحله،بستگی به استعداد افرد در هیپنوتیزم شدن ،فرد حالات مختلفی را تجربه میکند ) حالا شما می توانید تلقینات خود را انجام دهید که هم میتواند شامل تلقین یک عبارت (مانند: من هر روز شجاعتر و موفقتر میشوم و...) و یا تصور یک موفقیت باشد، که بهترین نوع تلقین نیز همین تصور و به تصویرکشیدن یک موضوع خاص و مورد علاقه می باشد البته بارعایت ظرافت وحس و دیدن نکات ریز ان موضوع( شکل،رنگ،بو،طعم ) که هر چه تصور شما قویتر و بیشتر باشد تلقین کاملتر وموثر خواهد بود.

خروج از حالت خلسه:

هر زمانی که احساس کردید میخواهید به حالت عادی برگردید به آرامی از یک تا پنج بشمارید و به خودتان بگوئید که به آرامی به حالت عادی بر میگردید .

در این پنج مرحله ی شمارش کارهای زیر را انجام دهید.

1- به حالت بیداری نزدیک میشوید 2- بیدارتر و بیدارتر میشوید پاهایتان را میتوانید حرکت دهید . .. پاهایتان را حرکت دهید.3- چشمانتان بیدار و سبک میشوند ... میتوانید به آرامی چشمانتان را باز کنید . 4- چشمانتان خود به خود از خواب بیدار میشوند ... میتوانید چشمانتان را باز کنید و لبخند بزنید. 5- یک نفس عمیق بکشید و به آرامی بخندید و حالا بلندتر بخندید ...)

توصیه خودم رو دوباره تکرار می کنم:

بهتره موقعی که می خواین بخوابین نفس های عمیق بکشین و کمی ریلکسیشن انجام بدین و تمام بدنتو شل کنید من زمانی که مجبورم شبی 3 چهار ساعت بخوابم اگر بصورت معمولی بخوابم فردا سر کار احساس خواب آلودگی می کنم اما اگر با ریلکسیشن به خواب برم فرداش احساس خواب آلودگی نمی کنم

برای افزودن دانش هیپنوتیزمتان: می توانید در گوگل جستجو کنید و سایت های زیادی در باره ی هیپنوتزم و خود هیپنوتیزم پیدا کنید

مثلا یکی دو تا از این سایتها:

آموزش خود هیپنوتیزم

هیپنوتیزم و آموزش خود هیپنوتیزم

همچین می تونید یک کتاب در باره ی خود هیپنوتیزم رو از آدرس زیر دانلود کنیین

دانلود کتاب خود هیپنوتزم (اثر شعبان طاوسی معروف به کابوک)