کامپیوتر و جزوه و دیگر چیزها-کتاب FPGA-جزوه flstudio-خودهیپنوتیز

دانلود جزوه و دیگر چیزها-کتاب FPGA-جزوه flstudio-خودهیپنوتیز

کامپیوتر و جزوه و دیگر چیزها-کتاب FPGA-جزوه flstudio-خودهیپنوتیز

دانلود جزوه و دیگر چیزها-کتاب FPGA-جزوه flstudio-خودهیپنوتیز

اعلام نتایج آزمون میان ترم ++C ===========نمره از 20

1)خساره                     =====6

2)کیامقدم                   =====1.5

3) شیرزاد                   ======10

4)خیری                      ======ت

5)موید                         =====3

6)دهقان                      =====11.5

7)محمدی                    =====12.5

8) کاملی                    ===== 4

9)سکوتی                  ======14

10)صالح آبادی            ======8

11)حقیقی                 ======5

12)حیدری                  ======5

13)عامری                  ======5.5

14)جهان شاهی        ======14

15)راهور                   ======11

16)خواجوی               ======14

17)کمالی فرد             ======10

18)رجبلو                   ======16

19)پورغلام                 ======5

نظرات 1 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.hamdelanejavan.blogfa.com

استاد در نمره تجدید نظر فرمایید:
این داستان را بخوانید متوجه می شوید؟


دکتر انوشه:از یکی از دانشجوها پرسیدم عزیزدلم تو چرا درس نمیخونی؟؟؟!!!
گفت: استاد اصلا ما فرصت نداریم!!!
گفتم تو دانشجویی بعد میگی فرصت ندارم!!! گفت:آره!!!من میگم شما حساب کن!
گفتم بگو...گفت:استاد سال 365 روزه درسته؟؟!!
گفتم آره...گفت خب یادداشت بفرما ما 52 تا جمعه داریم!!-گفتم باشه این 52 روز از 365 روز کم بشه میشه 313روز...
گفت 50 روزم تعطیلاته تابستانه! گرما- مخه آدم تبخیر!!! گفتم خب اینم 50 روز میشه 263روز...
گفت استاد دانشمندان فرمودند یه دانشجو در طوله شبانه روز باید 8ساعت استراحت کنه!! جمع این 8ساعتا در طول سال میشه 122 روز...اونم از 263روز کم کن...گفتم اینم 141 روز...!!!!
گفت استاد میدونید که آدم یک موجودیست که به یک ساعت تفریح روزانه برای آرامش اونم دانشجو نیاز داره تا فکرش باز بشه!!! جمع این یک ساعتا در طول سال میشه 15 روز...!! گفتم:باشه اینم 126روز!!!
گفت استاد تایمه صبحانه – ناهار و شامم 3تاش در طول روز میشه 2 ساعت و در طوله سال که بخوایم حساب کنیم میشه 30 روز این 30روزم از 126 روز کم کن!!!
گفتم اینم 96 روز...!!!
گفت استاد انسان یه موجوده اجتماعیه – روزی یک ساعت باید با مامان-بابا-خاله-عمه-دوست پسر-دوست دخترش حرف بزنه!!!جمع این یک ساعتام میشه 15 روز در سال اونم کم کن!!!...گفتم اینم 81 روز.......!!!
گفت استاد میدونید که ما کلا دو ترم درس داریم اون روزایی که میایم سرجلسه ی امتحان میشینیم که نمیشه درس خوند اونارم حساب کنی میشه 35 روز ...!!!
گفتم اینم 46روز!!!
گفت استاد ما در طول سال حداقل 30 روز تعطیلات عید و...داریم!!!
گفت باشه اینم 16روز!!!!
گفت استاد بالاخره بخوای حساب کنی هر انسانی در طول سال 15 روز کسالت و بیماری و از این قبیل میاد سراغش...!!!!
گفتم باااااااااااااااااااااااشه اینم یـــــــــــــک روز!!!!!!!
گفت استاااااااااد این یک روزم همون روزه تولده منه!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد